Mitt sista inlägg

Nu har jag tagit beslutet att börja blogga på egen hand pga några olika anledningar, men det här blir mitt sista inlägg på ponnyryttarna.se. Bloggen kommer finnas kvar då alla mina & Xentos minnen finns kvar här och dom vill jag inte radera, även en hel del minnen med Ida som jag vill ska finnas kvar. 
 
Kommer fixa en ny blogg nu i veckan och se hur det går med den, jag återkommer med den när allt är färdigt. 
Tack för min tid här & tack till er alla som trott på oss. Tro mig, det här var ett väldigt svårt beslut för mig. 

Postat av: Anonym

Kommer Ida forsätta blogg här?

Svar: Nej, tyvärr.
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-02-16 @ 20:41:31
Postat av: Anonym

Kommer Ida starta en annan blogg? Har ni slutat vara vänner? Älskar er blogg <3<3

Svar: Nej hon kommer inte starta en egen blogg som det ser ut just nu. Kram!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-02-17 @ 20:24:42
Postat av: anonymous

Varför? Bara undrar men eran blogg var ju väldigt bra!:)

Svar: För det första så har jag ingen motivation till att blogga längre så jag tar en paus och fixar iordning en ny medans. Sen vill jag prova blogga själv och se hur det går, men inte helt 100 säkert att jag kommer in ordentligt i bloggvärlden igen. Men vi får se. Kul att du tyckte det!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-02-18 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback