Planer för veckan

Har kollat på film med familjen den senaste timmen och även kollat igenom dressyrprogrammet (LC:1) några gånger. Fått tips av Ida redan nu och hon ska hjälpa mig att träna det med London lite närmare sommaren. Eftersom tävlingar/tävlingen inte ens är bokad ännu utan det mest är en idé så ska jag inte hoppas för mycket, men det är ju ändå alltid bra att kunna det programmet jag vill ''satsa'' på. 
Imorgon är det lektion på Veda som gäller efter en låång skoldag, sen blir det plugg som även hela helgen bestått av. 
Tisdag & onsdag har jag London, kan tyvärr inte planera något nu i förväg eftersom vädret är såå konstigt. Är det som det är nu, plusgrader och styltor bildas på en sekund så blir det promad som igår. Är snön någolunda smält så rider jag på banan en dag & ut den andra. Jag tycker London går så himla bra just nu och han visar verkligen sin gladaste sida, det gör en ännu mer peppad till att träna!
 
När snön är helt borta och det inte är för blött om ett par veckor så har jag även tänkt hoppa lite med London, bara små sockerbitar som vanligt men kanske som en liten bana så det blir lite skiftning och inte bara på volten/fyrkantsspåret. Han är så rolig att hoppa med, bockserier efter varje hinder, öronen framåt hela tiden och benen dundrar på dubbelt så fort som i dressyren, haha tokponny. 
Nu måste jag verkligen sova, tog mig ett tag att skriva det här pga alla stavfel som blev hehe...
 
Haha oj, så ful bild och jag sitter heelt snett. Jaja, bjuder!
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback