Planer inför våren

Nu har jag och Londons ägare pratat lite grann om tävlingar & sånt, den 1:a juni är det en lokal LC:1 i Norrtälje som verkar lite intressant för våran del! Ingenting är bestämt ännu, men det är iallfall en idé och något att börja träna till. 
 
Så nu ska jag först få in programmet i mitt huvud så jag kan rabbla upp det utantill, sen ska jag rida igenom det på London då & då så den sitter. Även peka ut dom delarna av programmet som vi behöver träna extra på och nöta nöta nöta så det verkligen blir bättre. En ryttarlicens för 2014 ska även fixas till mig vilket blir gjort nu i helgen förhoppningsvis. 
 
Har man en tävling som kanske ändå bara är en tanke (som nu) så känns det redan mycket mer peppande att gå in i paddocken och ha något att sträva efter!
Dessutom har jag nu fixat ihop så jag har kavaj, tävlingstopp, vita ridbyxor, en s.k ''donut'', snygga lackade sporremmar (om jag kommer använda sporrar på tävling så att säga) och en massa andra fina detaljer. Jag är redan taggad och hoppas verkligen att detta blir av!
 
 

Postat av: Olivia Gustavsson

hoppas det går bra på tävlingen om det blir något :D

2014-02-01 @ 10:44:10
URL: http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Olivia Gustavsson

hoppas det går bra på tävlingen om det blir något :D

2014-02-01 @ 10:44:28
URL: http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Jag skulle nog rekommendera sporrar på honom på tävling haha ;)
Jag ska fixa ett nytt tävlingsschabrak till honom också, tror att du kommer att tycka om det väldigt mycket!

Svar: Haha ja har provat rida med det "hemma" och han har gått väldigt bra på det då också :) ååh!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-02-01 @ 13:59:11
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Man måste typ ha sporrar på dressyrtävling ;) Lycka till!! :D

Svar: På högre nivå är det krav, inte på LC men London går mer framåt på det så jag kommer använda det iallafall! :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-02-01 @ 21:45:58
Postat av: Vera

Fin Bild! lycka till på ev tävling!

Kram

2014-02-01 @ 22:07:57
URL: http://vera.weride.se
Postat av: Cornelia

Gud vad snygg han är när du rider honom, jag tror ni kommer ha roligt på tävlingsbanan i vår! Jag hoppas ni lyckas! :)

Svar: Åå tack!:D Värmer otroligt!<3
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-02-07 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback