Vad händer

Förvirringen djupnar. 
Jag har haft en enorm svacka inom bloggen och allt som har med skrivande att göra på sistone. Har för det första inte haft NÅN idé om vad jag skulle skrivit om och knappt någon tid heller. Uschuschusch

Jag ser så mycket brister här på bloggen och känner så dåligt samvete för att jag inte får saker och ting att förändras/ske. Vart är motivationen egentligen? Har fått brottas med mina egna tankar om jag ska tvinga mig själv blogga mig igenom denna period eller om jag ska ha bloggpaus en längre tid. Och medan jag tänker blir det ju paus. Ännu värre, -oförberedd bloggpaus-. 
Har inget att skylla på. Jag har väl haft en svacka med mig själv i skrivandet. Men jag VILL. VILL komma vidare med bloggen, VILL ha tid, VILL ha kul med detta och VILL utvecklas inom detta ämne bloggandet. 

Att det ska va så svårt... Är det fler som har sånna här perioder? Är det enligt er "OK"?

Jättefin avteckning på Rozzo och mig gjord av Astrid Gaszynski

//Ida


Postat av: Sanna

Är det piaff på den riktiga bilen av den avritade. Är det liksom piaff eller bara trav?? Svara gärna i ett inlägg

2014-02-05 @ 08:22:06

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback