5 facts...

Jag kan INTE somna om det inte är kallt i rummet, brukar somna nästan frysandes och det är då jag sover som bäst.
 
Jag och Xento var med på flera hoppträningar på Såsta, men han visade inte sin bästa sida direkt. Varje gång så tvärstannade han innan varenda hinder, vilket resulterade till några avramlingar. Hemma hoppade han 90cm lätt, men på träning i grupp ville han inte ens hoppa 40cm. Knasboll!
 
Jag har aldrig tävlat lokalt och är därför riktigt nervös för att göra fel på tävling...
 
Jag är helt galen i glitter/strass. Alltså då menar jag på allt, kläder, utrustning, pannband, skor - whatever. Snyggt på allt!
 
En grej jag egentligen kan vara glad över nu i efterhand är när jag och Ida ''övade'' på att ramla av från Xento och Rozzo förra vintern. Haha det var så sjukt, vi travade och sen helt plötsligt kastade vi oss åt sidan för att lära oss att landa rätt. Hästarna var hur lugna som helst och brydde sig inte, men jag lärde mig iallafall hur man ska hinna vrida sig för att det INTE ska göra ont... ;)
 
 
Sensommaren 2012 då jag precis blivit medryttare på X...
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback