Några 100kg ren glädje

Åh, jag är så himla glad. Senast jag träffade Angus var i somras och det var i stress & panik bland alla turister. Snabbborsta av honom och slänga på en sadel. Idag tog jag in honom och verkligen tog vara på tiden med honom, han är så otroligt mysig och trevlig att ha och göra med! Sadlade sen på honom i lugn & ro för att bege mig ut på en långgritt mer min syster på Geisha (shirehäst på närmare 190). Vi travade genom djupare vatten, galopperade långa sträckor, hoppade terränghinder och hade det så himla kul. Skulle jag få en egen ponny någon gång skulle jag absolut säga Angus direkt...
Imorgon åker jag hem vilket känns både trist men ändå bra, på tisdag får jag träffa London igen men det känns som det var en evighet sen?! Bara några få dagar sen sist men tider går inte så fort här av någon anledning haha. 
Iallafall, på tisdag börjar även skolan och det känner jag mig verkligen inte taggad till. Men jag och London ska börja träna dressyr på riktigt nu, men rida ut lika mycket så han inte tröttnar på att gå på banan med mig, haha. Nu måste jag sova så jag pallar gå upp imorgon och packa, vi hörs senare imorn! 
//Jenny 


En sån där halv-ful hagbild haha, ser ni hur fluffig han är? Så snygg som han är på somrarna så känner man ju knappt igen honom nu...


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback