Är ni taggade på fredag?

Det är i alla fall jag!! 

Med inspo från träningen igår för Nina, det roliga som sker idag och helt enkelt sanningen att det är fredag gör mig bara glad idag! Dagen ser ut såhär..:

-Plugget som kaaanske segar lite men aja! ;)
-Buss så fort som möjligt till stallet och fixa Rozzos saker.
-Iväg med mamma till hööks och horze.
-Tillbaka till stallet för kortare träningspass i ridhuset!
-Sen bär det av hemmot mot fredagsmyyys!

Är inte fredagar bara bästa dagarna egentligen..? Prov, läxor, sånt är klara, man kan äntligen ta helg och göra det man VILL, pausa vardagen, mysa till det extra och bara koppla av. Gos

Jo juste! Kommer skriva om gårdagens ridpass men har haft lite komplikationer med tid till det då det ofta är lite sena träningar hehe, det är anledningen till att det ofta blir "gårdagens ridpass" istället för "dagens". 
Gör mitt bästa med att få tid till allt men ibland räcker jag bara inte till, så ni får nöja er med vad lilla Ida har att säga när hon väl har något att säga!

Ha i alla fall en toppenfredag nu allihopa!
Favorit i repris...

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback