Asså... Nej

Dagens ridpass på veda tycker jag egentligen inte ens vi ska nämna, men ni ska ju följa med i motgångar också, right ;)

Red Käck som är en svart/brun klumpig valack, har aldrig ridit honom förut så det var lite spännande att hoppa upp på en ny häst efter att ha ridit Lucy så ofta!
Det är INTE ofta jag inte alls fungerar med en häst, det brukar lösa sig på ett eller annat sätt - men inte idag. Tyvärr gick vi inte alls ihop, han var stel, så studsig galopp så jag höll på att flyga av, jag satt nästan i split över ryggen på honom och... Nej, det gick verkligen inte bra! 
Nya tag nästa vecka, imorgon ska jag till London och det känns välbehövligt i det här läget... 
Glöm inte frågestunden som dyker upp imorn! 
//Jenny

Postat av: Carolina - asslatjejerna

Äsch nya tag nästa gång! :)

2014-01-14 @ 18:00:57
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback