Avbrott...

Tillbaka som vanligt nu efter ett litet avbrott för min del, men Ida har ju hållt upp uppdateringen grymt!
 
Idag under förmiddagen kände jag mig riktigt hängig och förkyld så jag gick hem och pluggade istället, känns onödigt att sitta och snurvla på lektionen och dessutom inte få någon hjälp av vikarier lektionen innan vi har prov i det ämnet - bättre att gå hem...
Sen jag kom hem jag har då som sagt pluggat men även börjat fixa på en ny header, vilket inte går så bra då jag verkligen har 0 inspo. Men ikväll ska jag och Ida snacka lite över facetime förhoppningsvis och då kan vi nog planera lite mer. 
Har även hittat praoplats som är nästintill bestämt nu, men säger inget än eftersom det inte är helt klart. Men det kommer nog bli toppen iallafall!
Nu ska jag faktiskt skriva ihop lite inlägg och försöka ta igen dagen jag varit borta, så vi hörs snart igen!
//Jenny
 
Favorit i repris!


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback