Bästa starten

Grym start nu. Fick BÄSTA känslan idag och jag tackar min tränare för att bra så otrolig så det är sjukt. Hon är bäst, bara bäst. 
Kändes riktigt bra idag, Rozzo var jättefin och posetiv till allt och ridningen flöt på bra! Träffade kompisar som också red och pratade med dom och hade jättekul.:) Fick mycket beröm och det fick mig känna mig peppad till detta nu! Rozzo och jag ska ut och tävla och fortsätta träna på nu för VAD STOPPAR OSS? Känns bara sååå skönt. NU kan det nya året börja och NU är jag redo med Rozzo!



Överraskningen var som ni kanske listat ut var ju instagramkontot till ponnyryttarna! Där, som Jenny redan berättat, kommer det komma bilder som inte visas på bloggen, "bakom-scenen-info", kortare och mer små inlägg samt snabbare uppdatering såklart!

Så följ oss! @ponnyryttarnase heter vi.



Dagen har varit toppen så nu hoppas vi bara på att veckan håller sig så! Med humöret på topp sätter jag mig nu (välförtjänt enligt mig haha) mig ner i soffan med varmt te och filt med bloggen, inställda på gång!

//Ida






Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback