Bortskämda ponny...

Var nyss iväg med pappa och köpte ett schabrak + fram och bak-benskydd, från HV Polo. Hittade det oanvänt men begagnat, för ett väldigt bra pris, så åkte till Solna och hämtade upp det. Det är såå min stil med färgerna och sen är ju deras kvalité grym, jag är jättenöjd!
Kommer dock endast använda setet vid speciella tillfällen så som tävling (om jag deltar i någon hopp), träningar etc. 
Åh jag har bränt så mycket pengar på sistone, dock var en del av det nödvändigt. 
Kavaj & tävlingstopp (kom i brevlådan idag), HV Polo setet (det jag hämtade idag) och sen kommer Huntertränset antagligen imorgon. Nu ska jag absolut INTE köpa något nytt förens det verkligen behövs. Ska även göra ett sista försök med att sälja 3st ponnyschabrak som är way to små för London...
 
 
Starkare färger egentligen, någon konstig effekt jag la på...

Postat av: Tuuli Elmgren

Kan hjälpa dig att få schabraken sålda om du vill, vet några som kan vara intresserade!

Svar: Åh ja, jättegärna! :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-01-07 @ 19:44:45
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du köpt för kavaj? :)

Svar: Den svarta från hööks med vita detaljer, spooks-liknande :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-01-07 @ 22:46:41
Postat av: Paulina Molander

Åh vad fint!

2014-01-12 @ 18:34:38
URL: http://molanders.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback