Dåligt samvete

Okey, nu är statistiken på topp så jag känner att såhär kan inte bloggen bara stå och damma en dag till!
 
Idag har vi haft bjudning för Miliam som blev 1 år den 8:e, men vi firar för släkten nu när alla var hemma. 
Sov ut till 11 idag, duschade och fixade sen inför bjudningen men sen har jag inte gjort så mycket den senaste timmen, försöker hitta på något tidsfördrivande men det slutade framför datorn som vanligt... Klockan 19 är det ponnyakuten vilket jag nästan längtar till, alltid kul att se och ett program man iprincip aldrig växer ifrån!
Imorgon har jag sooovmorgon, och efter skolan åker jag till Veda för första ridlektionen efter jullovet. Tisdag & onsdag är jag hos London och då blir det uteritt båda dagarna, är det dåligt underlag/väder så tar jag en långpromenad istället då jag inte tycker han ska gå på volten så ofta med mig heller, tror det är bra för honom att få röra sig mer på andra sätt än i dressyren. 
 
Har lite andra inlägg på gång som jag ska skriva ihop nu på direkten när jag väl kommer ihåg dom, så kika in om en timme eller två så finns det lite ny uppdatering!
//Jenny
 
Jag och min systers förra medryttarponny på ca 155 cm i manken, alltså nu när jag rider en storhäst på 165 så ser jag typ för stor ut?! Det här var 2-3 år sen...


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback