Dressyrpasset {onsdagen}

Om jag ska sammanfatta träningen med enstaka ord var det ett OK pass.

Jag kände att Rozzo var som han brukar men jag däremot hade lite problem. Då med min sits, min känsla var något annat än vad det såg ut som men känslan räknas! 
Kände att jag "gled runt" för mycket i sadeln och hade inte full kontroll där uppe. Då det var programträning var det lite mer fokus på helheten i dom olika momenten men lite var jag tvungen att tänka på. Det är inte alltid så enkelt som det ofta ser ut, fick mycket beröm över skillnaden mellan då och nu men jag strävar vidare, till nya mål och nya nivåer! 

Träningen var väldigt lärorik och det är alltid roligt att träffa Nina, muntrar upp alla i sin närhet! Fick lite extra motivation till nästa utmaningar och ett nytt datum spikades som träningsdag igen, fredag alltså idag. :)


//Ida







Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback