Dressyrträning

Nu känner jag mig lite sådär extra glad faktiskt. Får flashbacks från förra året från träningar och tävlingar och känner i hela mig att nu är vi på rätt spår och påväg dit igen!

Idag är det träning för Nina och jag är taggad till hundra! 
Drar direkt från skolan till stallet och gör ren Rozzo och packar prylarna samt det vanliga så möts mamma och jag och kopplar på släpet. Blir lite sent men det är det värt! 


Det är inte vilken träning som helst utan det är programträning faktiskt, vilket är perfekt att träna nu innan tävlingen så jag får ett rep om hur jag ska rida i dom olika momenten. Vill göra det bästa möjliga av denna träning och få ut så mycket som möjligt av den så det gäller att GÖRA det glatt och enkelt också! Fick en kofta av pappa iförregår som är underbar att rida i, sådär tunn, lätt men ändå värmande! 
Love it! Så den ska användas! ; )


Så nu taggar vi träning for real!

//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback