En kort stunds internet

Hittat ett ställe i huset där jag bor, där det finns okej internet. Så får passa på att uppdatera nu! 
Igår red jag och Elin ut en stund, hade tänkt ta en lång slinga men hagarna man behöver rida igenom var stängda, så vi vände tillbaka. Blev skritt och en del trav, så väldigt lugnt var det!
Idag red vi 2 nya fjordingar som kommit hit till gården, en sjuuuukt snygg och slimmad och en skogsmulle. Elin tog den snyggare som vi trodde skulle vara ganska nervig och het, men båda var HELT lugna. Dock kunde ingen av dom galoppera så det blev skritt och mycket trav haha! Men det var mysigt iallafall, och vi red lite längre idag också. Det är sån himla skillnad på hästarna här och i Stockholm, dessa hästar klampar på i skogen, rakt genom buskar och reagerar inte på grejer runt om. "Stockholmshästarna" är så stissiga jämfört med dom som finns här när man väl provat på skillnaden. 
Hoppas på att få kunna rida Angus imorgon då jag åker hem på måndag, men vi får se. Lite tråkiga besked runt omkring det som jag inte vet om jag vill ta upp här...

Annars så har jag inte gjort så mycket mer än att bara ta det lugnt, hade tänkt försöka sova nu men jag är så himla pigg. Får väl passa på att skriva lite inställa när jag ändå är igång, så imorgon kommer det antagligen upp något inlägg! 
//Jenny
Shiiiiiit vad taggad hon ser ut asååå ;) 




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback