Fartfylld uteritt!

Idag red jag ut på London samma runda som igår då jag skulle bli hämtad från stallet så hann inte mycket längre än så. Blev iallafall mestadels galopp då han var så jäkla pigg redan när jag hämtade honom från hagen. Öronen var så spetsade framåt hela tiden så det såg nästan roligt ut haha! Igår var han dock lite stissig och tittade ganska mycket och nästan ''letade'' efter skumma saker, men idag gick han fram jättebra överallt. 
I traven blev han lite väl pigg och småstudsade på stället men när jag fattade galopp så blev han lugnare, konstigt nog. Men iallafall, när vi kom tillbaka till stallet så var han lika glad och fick på sig sitt gosetäcke och sin mat. Nästa vecka blir det nog uteritt båda dagarna iallafall, får passa på nu när man väl kan rida i snön utan att de får styltor och halkar hela tiden. 
Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort hästdoften från mig, sen planterar jag mig i soffan med datorn framför mig och skriver inlägg till imorgon!
 
Föressten så planerar även jag & Ida att ha en photoshoot barbacka ute i snön någon dag ganska snart, ska bara bestämma ett datum då det passar oss båda. Så nya bilder på både Rozzo/Ida och mig/London kommer!
 
En av mina absoluta favoritbilder på prinsen, han ser så nöjd och glad ut!
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback