Förbättringar bloggen 2014

Jag har tänkt ganska mycket på vad som kan förbättras med bloggen, och tänkte att jag kunde dela med mig av dom så får vi se om ni märker någon skillnad sen!
 
  • Uppdateringen ska hållas igång lika bra varje dag, inga undantag. 

  • Mer tid ska läggas ner på bloggen, ca dubbelt så mycket som jag gör nu. 

  • Inläggen ska bli mer välskrivna, inte så många ''snabbinlägg'' som bara blir klottriga. Ordentigt ska det vara!

  • Kategorierna ska användas mer, jag ska vara noga med att dela in mina inlägg i ''Jennys Inlägg'' bla. 

  • Bilderna ska inte vara kass mobilkvalité utan det ska vara bra bilder som ni vill se. 

  • Statistiken ska vara stadig på 3-siffrigt och fler kommentarer är alltid trevligt!


     

Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Haha ja precis!

2014-01-25 @ 17:51:19
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback