Galopp i pudersnön

Igår red jag som sagt London på en äng ganska nära stallet och min syster fotade oss. London var huur pigg som helst vilket knappt syns på bilderna hur mycket han studsade fram, men det blev många bockserier + en hel del glädjeskutt. Men det är bara kul tycker jag, han är glad och det smittar definitivt av sig!
Tyvärr var det på väg att bli mörkt och därför blev alla bilder lite brusiga, men visst är dom mysiga iallafall?!
Har ca 100 bilder kvar att fördela ut i olika inlägg så nu får ni kika in lite då & då ;)
 
Imorgon åker jag till Romme med ca halva skolan och kommer antagligen inte ha något internet, så jag ska fixa ihop något inställt som publiceras under dagen. 
Har ni önskemål på inlägg så kommentera det hemskt gärna :)
//Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback