Gäsp, suck och bröl

Nu måste jag verkligen gå upp från sängen.. Tvingar mig själv varje morgon nu mer eller mindre, vill bli lite pigg av mig.. Förut gick jag alltid upp 9 men inte nu. Vet inte om det är pga dom tiderna jag går och lägger mig, tonåringssak eller bidrag från båda..
Men iallafall, efter att mamma och jag varit på hööks och kikat runt på bett åker vi iväg till stallet. Vi har tänkt att försöka vara lite snabba och kunna åka lite tidigare hem. Ska nämligen hälsa på min farfar och hans fru. :) 

Idag ska jag rida Rozzo i ridhuset (dressyr) och bara köra på som vanligt. Inga undantag eller så. Tar och värmer upp lite längre bara så han får hitta tillbaka lite till det gamla och bli mer avslappnad innan jag kortar upp tyglarna och kör igång. Får se vilket bett det blir beroende på vilket/vilka vi hittar på hööks.


//Ida

Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; tack!! ♥

Var glad att du inte är som mig, vaknade för tio minuter sedan... Har sovit sådär 12 timmar nu ungefär. Typ HUR!?!?

2014-01-04 @ 14:12:01
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback