Godmorgon direkt från sängen!

Jaa som rubriken lyder har jag inte stigit upp än.. Men så får det faktiskt vara nu efter nyår och allt! Är helt tom i huvudet och skulle nog behöva sova 5 timmar till men det har vi ingen tid med! Blir te och macka framför teven med en gossig filt istället. Nästan lika härligt eller?;)

Dagen blir rätt så lugn och jag tar bussen själv till stallet vid 11 eller 12, vi får se hur pigg jag är haha, behöver inte riktigt passa tiden för när solen går ner idag då R ska vila och jag bara ska pyssla om honom, hans sadel och träns, (ska smörjas ordentligt). Tar kanske med mig kameran om jag drar till stallet när det är ljusare! Annars får det faktiskt vara idag..

Mysdag trots allt!


//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback