Godmorgon, godlunch, godmiddag, godallt..

Är en riktig seg Ida idag. Ingen fart på mig idag alltså.. Vaknade för en timme sen och nu känns det lite som att det är dags att stiga upp...

Har snackat lite med Jenny och det kom upp planer för bloggen och vad som kommer hända här. Lite små överraskningar och lite kul hittepå's! Många inställda är på G och då menar jag MÅNGA. 
~~~

Men tillbaka till verkligheten lite.. Idag är det lördag och dagen spenderas i stallet med Rozzo som jag sedan ska ge mig ut med i skogen. Vädret är likadant som igår så jag får nog nöja mig med galopp där det väl går att galopera.:) Tänkte även ta med kameran idag och fota igen! Blir det några bra bilder kommer dom såklart upp här..!


//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback