Gooodmorron!

Måndag igen och många sura miner dyker upp. Men jag känner mig redo, pigg för en ny vecka, nya träningar, nya resultat och en tävling....? 

Jo den här veckan är den första tävlingen inplanerad. På söndag ska Rozzo och jag iväg till Mariestad och rida det nationella lagtävlansprogrammet. Är inte så många startande så det är lite skönt såhär i början.. Jag själv är sjukt nervös redan nu för jag har tappat alla rutiner känns det som.. Vet däremot att jag kommer hitta tillbaka rätt fort när vi kommer igång! ;) 
Mer info om tävlingen kommer snart men nu får vi ta och fokusera på skolan sålänge, prov, prov, prov, prov...



//Ida




Postat av: Johanna

Hehem jag har matteprov idag... Kul med tävling! Lycka till! :)

Svar: Tack så mycket!:D
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-01-28 @ 06:48:52
URL: http://horsesinmind.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback