Grym dag

 
Ja nu tänker dom flesta av er "toppen" dag men asså nä, grym på det andra viset... 
 

Skoldagen har varit sååååå lång så det varit nästintill outhärdligt. Började 08.10 och slutade 16.15 men kom från skolan halv fem... Gick sedan iväg med min kompis till gymmet och körde rätt hårt och blev verklogen svettig & go..;) Men gissa hur trött jag var, var tvungen att gå hem från gymmet också vilket tar cirka 30 minuter. Måndagen avklarad iallafall..
 
Just nu sitter jag och surfar runt lite och pustar ut.. Ska duscha lite snabbt och sedan blir det film med mamma och pappa! Blair witch project på G, skräck vilket nog sätter pricken över i:et på denna dag.
Mamma tog med R på promenad idag i djupsnö så det blev "vila" för honom. Det kommer han behöva då han ska hållas igång mycket denna vecka! Har bestämt med mamma nu att han ska rakas på fredagen också så det är gjort ungefär en vecka innan tävlingen. Bra tajming att göra det en liten period innan så ränderna som uppstår, hinner försvinna och det behövs verkligen nu.. Vandrande pälsboll snart ju. Så det blir bra!
 
En typisk måndag antar jag. Aja, imorgon är det tisdag alltså en anna dag!;)
 

//Ida
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback