Hemma för en gångs skull

Nu är jag hemma igen efter några helt underbara dagar på Gotland. 
Jag, min syster och hennes kille bodde i ett enormt hus som kallas Prästgården, det är nog runt 150 år gammalt och därmed ganska läskigt haha, men jag trivdes superbra ändå. Red först en storhäst som heter Aria, sen en fjording som var ny där på gården och sen min älskade Angus. Han var otroligt pigg igår och bockade vid varje galoppfattning, travade på stället och studsade fram överallt haha. 
 
Men tillbaka till mina hemrutiner nu! Kom dock på att jag inte börjar skolan förens på onsdag då jag inte har utvecklingssamtal imorgon som de flesta andra i min klass, så jag sover ut och drar till stallet vid 12-1, sen vid 18 så åker jag iväg för att hämta en grej som jag visar er vad det är då. Lugn dag, men ändå inte. På onsdag går jag bara till ca 11, drar då till stallet och mockar & fixar maten, går tillbaka till skolan för utvecklingssamtal och sen rider jag London. 
Nu ska jag skriva ihop lite inlägg till veckan och kanske att något mer kommer upp ikväll, men vi får se. 
Hörs annars imorgon!
//Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback