Hur var det nu?

Jo, på söndag är min och och Rozzos tävlingsdebut för i år. Vi ska rida nationella lagtävlansprogrammet och försöka dämpa min nervositet med att bara "åka på utflykt" och rida ett program. Think simple and be simple, vill bara lyckas behålla lugnet in i det sista så gott det går, resultatet kvittar lite faktiskt! 

Jag är alltid otroligt nervös på tävling och innan tävling men tursamt inte efter..;) Mår egentliten inte jättebra innan och känner pressen som mest då, men pga den underbara känslan efter ens ritt fortsätter jag kämpa på tävlingsbanorna med hoppet om att mina nerver ska tona ut.. 
Det är nog min utmaning, att lära mig använda min nervositet eller helt enkelt fixa att acceptera den.

Bild från skol-DM vinsten.


Alla har ju sina utmaningar på tävling även vardagen. Vad är era utmaningar nu 2014? :)

//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback