Innan rutiner börjar

...
Sov sjukt länge idag, verkligen inte likt mig haha, 12 vaknade jag och fick lite ångest.. Men nu är jag uppe och helt vaken! Det kan jag lova!;) Dagen blir ju lite påverkad av detta men stallet som vanligt kan jag konstatera och det är longering på schemat. 
Jag åker dit 15-15:30 så hinner jag göra alla stallsysslor innan mamma kommer och vi hjälps åt att longera honom. Tänker att det blir bommar och små upphöjda idag sp vi inte spårar ur allt för mycket från det. Ryggmusklerna ska fortfarande aktiveras! 

Inga måsten riktigt idag, trots allt fredag men känner själv inte så mycket av det.. Har ju varit ledig hela veckan ändå så ingen riktig fredagskväll blir det kanske, men vi kan ju försöka gosa till det lite ändå!;)


//Ida

Postat av: Emma

Fin bild :)

2014-01-03 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback