Jag ser skillnad, gör ni?

 
I oktober/november togs den övre bilden, för det mesta gick han bakom lod med mig som ryttare och steget var inget vidare då jag inte riktigt hade grepp om hur jag skulle få mer framåtbjudning på honom. 
 
De nedre bilderna är tagna i mitten av januari. Steget är utökat, hans nacke har blivit så mycket biffigare, rumpan är mer musklad och över ryggen har han blivit mycket bredare. Jag är så glad att jag har en ponny som man kan arbeta från snygg till ännu snyggare, för i mina ögon är och kommer London alltid vara världens vackraste ponny.
 
Men visst är det lite roligt att på så kort tid se så stor skillnad?
//Jenny

Postat av: Tove

Vad roligt att se er utveckling :D Han är så fin lilla London <3

2014-01-27 @ 20:51:28
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback