Lite sent och osammanhängande inlägg

Jaa, ibland får det bli så.

Kom hem vid nio-tiden och kände att jag ändå ville utnyttja kvällen så mycket som möjligt så jag hade lite spa/mys-kväll jag! Städade också mitt rum vilket verkligen var på tiden. Vill börja den nya terminen på ett bra sätt så nu tar vi tag i vardagen igen med ett leende.:)

Mamma och jag fixade lite i mitt rum för några dagar sen och satte upp mina priser och rosetter på väggen. Blev väldigt nöjd faktiskt men det blir lite problematiskt om det skulle komma en till rosett och vilja flytta in.. Men det tar vi då!;) 


Imorgon händer det en del saker! 
På morgonen tänker jag dra mig ur sängen tidigare än vanligt och försöka komma tillbaka till gamla vanliga vardagsrutiner. Antingen går jag till gymmet då och tränar en timme eller mer eller så tar vi gymmet på kvällen senare.. Ska äta lunch hos mormor och morfar och kommer sedan åka förbi hööks och efter det åka till stallet. Så gymmet vill jag helst ta på morgonen för då känns det som man kan andas ut på kvällen.. Men vi får se! Kanske försover mig..? Who knows..


Detta är på nåt sätt det bästa jag har och komma med på kvällen hahah, blir inte mer sammanhängande än såhär.. Men iallafall lite beskrivande om vad som sker i mitt liv UTANFÖR bloggen!

//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback