Liveupdate

Har dragit på mig en rejäl förkylning igen så är inte på bästa humöret just nu direkt... Men iallafall, dagen har bestått av att städa & plugga, inte så kul men sånt som tyvärr måste göras. Imorgon blir det ännu mer plugg och sen åka till något centrum för att fixa 2 julklappar jag fått av mamma. Måndag är det ridning på veda, tisdag & onsdag är jag hos London och jag kommer rida ut båda dagarna. På fredag åker jag till Romme med ca halva skolan och är iväg hela dagen, så ska fixa inställda redan nu som kommer dyka upp under den dagen. 

En ny design & header är på ingång också, kommer upp vilken dag som helst skulle jag tro! 
Nu ska jag sova så jag har en chans att må bättre imorgon, godnatt! 



Postat av: Emma

Ska bli fett kul i Romme!! :D

2014-01-19 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback