"Needies"

Nu innan tävling kom mamma, jag och Nina på att det faktiskt finns två nya saker på inköpslistan till Rozzo och mig.  En stor fleecefilt och en hjälm till mig!

•Jag själv övar just nu mycket på min blick som ska vara klistrad dit jag ska men min hjälm hjälper mig inte med de.. Den sitter väldigt långt ner och jag vet inte hur mycket Nina tjatat om en ny haha.. 
•Ett nytt täcke (fleecefilt) till Rozzo som kan ligga över sadeln på t.ex. framridningen. 

Jag är inte sugen på att göra mig av med alla mina pengar på detta då jag sparar till nya ridstövlar men jag har mina wanties ändå... ;)


Är ju ett stort fan av GPA, och tycker att det är huur coolt som helst på dressyrbanan. Dock är det priset som stoppar mig haha, begagnad kanske är ett alternativ..?

Ett fleecetäcke ska nog inte va så svårt att hitta, men med mycket önskemål blir det ju snäppet svårare.. 

Så vi får väl se om vi hittar något i sista minuten!

//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback