Ny bloggdesign

Godmorgon!
Idag har jag sovmorgon så jag kunde sova ut till halv 9. Ska alldeles strax gå till skolan men hinner slänga in ett snabbt inlägg iallafall. Ny bloggdesign gjord av Tuuli på www.dressyrponny.se är insatt och visst är den snygg?! 
Dock ska nya bilder fotas och det har vi lite planer för men det får ni se framöver, dom kommer nämligen vara i headern då. 
 
Slutar vid 4 idag och ska direkt hem & plugga, sen åka till Veda och antagligen rida Käck idag igen... Inte sådär jättetaggad men vi får se hur det går helt enkelt hehe...
Nu måste jag byta om från pyjamas och sen börja dra mig, vi hörs senare!
//Jenny
 
 

Postat av: Lisa

Designen blev jättefin! :)

Svar: Tack så mycket!:D
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-01-20 @ 19:14:40
URL: http://lisalignell.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback