Respekten finns ingenstans

Jag blir hånad, rent ut sagt. Jag har satt upp lite mål för mina och Londons tävlingar vi förmodligen kommer delta i, vilket är att i LC, ska jag rida på 65% och då gå över till LB. Jag tänker INTE gå upp i nästa klass för fort, för om vi ligger på ca 50-55% i LC så betyder det att vi inte är redo för högre än det. Det som krävs är träning, på träning, på träning. Jag tänker inte ge upp, och tro inte att jag tar åt mig när folk säger att jag inte kommer lyckas. 
Jag blir bara så förvånad att vissa inte kan glädjas åt andra när man väl lyckas. Just nu går det väldigt bra för mig och London, han är så himla glad och han visar verkligen positivt till arbetet jag lägger ner på honom. Kan man inte ens slänga in ett schysst "lycka till" istället för att försöka få mig att känna mig dålig så ska man nog inte säga något alls. Jag och London kommer köra vårat race och jag vet att det är så vi ska göra för att uppnå minst 65% i LC. 
Jag och London på hoppträningen för Ida.


Postat av: Tuuli Elmgren

Det är klart att ni kommer att nå det! London kan och du kan. Jag red på 64% med honom i våras och då såg det inte speciellt bra ut heller haha men jag ska hjälpa dig, har lite knep (skriver till dig på Facebook snart) (:

Skit i dem andra och visa vad ni går för! Javisst behövs det träning men ni kommer att ta hem det här, jag lovar!

2014-01-05 @ 22:14:44
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback