Saker jag vill förbättra här på bloggen

Nu när det finns tid för lite nystart på bloggen etc tänker jag faktiskt försöka få saker hända mer. Känner att bloggen inte riktigt är så bra som den skulle kunna vara och jag vill på riktigt förbättra det som jag KAN förbättra!

Det som kommer förbättras:

•Uppdateringen

•Header och designbyten kommer ske.

•Bättre bilkvalité.

•Roligare inlägg med motivation och inspiration inbakat.

•Mer variation mellan inläggen.

Detta är något jag vill ändra och jobba på till sommar och verkligen få det hända! Vill inte fastna och låta dåliga omständigheter förstöra mina planer utan kämpa extra för det jag vill uppnå. 
2014 låter som ett år fullt med möjligheter och jag tackar inte nej nu. 
Vill ta bloggen steget längre och köra järnet , det som gäller nu är bara att uppfylla det jag satt upp som mål.

Men det vet jag att jag fixar med lite extra motivation och glädje!

Nu är jag redo för nytt år.

//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback