Spontan tripp

Imorgon bitti kommer jag åka till Gotland, vilket bestämdes igår så jag hann inte planera så mycket. Men iallafall, kommer troligtvis inte ha något internet och min dator är nerpackad längst ner så jag kan inte skriva några inställda. Men om jag får ett tillfälle till internet så lovar jag att slänga in ett inlägg, men ni får klara er på Idas uppdatering så länge! Jag är tillbaka på måndag, den 6:e januari.

Kan även passa på att säga att jag red ut London idag, körde lite klättring upp & ner + en del galopp. Han var lite stressad i boxen på grund av alla smällar igår och en del idag, så jag red vid skogen nära stallet ifall något skulle hända. Klickade lite söta bilder på honom också!




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback