Svacka som ryttare

Igår på ridningen gick det verkligen inte bra, jag hade Pandora och det var hoppning/markarbete. Ett kryss var uppställt och bommar med olika avstånd. I början kändes hon superfin och mjuk, ganska pigg och lyssnade bra, men sen gick det bara sämre och sämre. Pandora blev lat, "seg" i hjälperna osv. 

Det kändes som jag tappade min ridning totalt och som jag bara gjorde fel, men å andra sidan så ändrade jag ju inte min ridning något.
Förra veckan gick det inte heller bra när jag hade käck, och jag har helt enkelt hamnat i en svacka som ryttare vilket är väldigt frustrerande. Det får mig att känna mig ganska dålig och som att jag gått bakåt i min egna ridning.
Jag ska rida på volten antingen idag eller imorgon på London och jag hoppas på att det går bättre då, annars vet jag inte riktigt hur jag ska komma ur det här... Har ni själva hamnat i en svacka som ryttare? 
//Jenny
Jag och Rozzo för någon vecka sen... 

Postat av: Jag

Ja har oxå en svacka nu... Jobbigt !

2014-01-21 @ 10:47:24
Postat av: Tuuli Elmgren

Haha ja.. Jag hamnar nog i en svacka varannan vecka! Men bästa sättet för mig är att rida London en gång, sedan går det bra igen (: Han behövs verkligen!

2014-01-21 @ 17:24:29
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback