Torsdag är en hurtig dag

Snacka om att ha hållit igång idag asså! Har fort hit och dit på rekordtider och allt har gått toppen. En snabb dag kan man sammanfatta dagen.:)


Gick direkt från skolan till Ica för att köpa ett äpple och sedan dra iväg till gymmet. Snöade GALET mycket så jag var en isbit när jag kom fram och detsamma efter passet. Efter gick jag till bussen och åkte vidare till stallet och bytte om och mötte mamma där. Sedan gjorde vi tillsammans i ordning allt och sadlade och jag satt upp!
Jag blir nästinpå yr när jag tänker på hur fort dagen gick, hahahah.. Men imorgon är en annan dag och jag lovar att jag ska ta det lite lugnt och lägga mer tid på bloggen också..;)

Bild från idag!

Hur ridpasset var kommer i annat inlägg.

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback