Välkommen vecka 4!

 
Lite ovanligt motiverad till denna vecka, vilket jag antar är posetivt!;)
Det är en del planerat som hissar veckan otroligt mycket. Utan dom sakerna skulle den ju se ut som en helt vanlig vecka med skola ju..!
 
 
  • Markarbete på någon vardag med ett och annat hinder.
  • Dressyrträning för Nina på onsdag.
  • Eventuell fotografering och "Jenny&Idahang" i helgen!:D
Nu när jag har min dator (efter nån veckas strul och lagning) kan jag sätta igång med kameran och fota mer! Kommer alltså ha mer kvalité på bilderna som kommer ut här! 
Lite förbättringar kommer ske här på bloggen denna vecka och om vi har flyt kommer vi också ha en ny design dessutom...? 
 
//Ida
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback