Vilka dagar

Nu känner jag igen mig i den lite halvhektiska vardagen. Tillbaka till rutiner och allt ska ske på rullande band.. Lite så är det faktiskt.
Men aja, nog om skola och måsten!
 
Vill verkligen kunna klämma in lite kul och roliga saker i alla (tråkiga) måsten! Ridningen i veckan kommer bli spännande för denna vecka blir det lite träningsstart. På onsdag (imorgon) ska jag och Rozzo åka iväg på träning för Nina och visa oss lite, träna dressyr såklart! Efter det blir det antagligen träning hemma några dagar och kanske nån hoppning där också..? Iallafall markarbete! 
Så det händer en del inom ridningen nu! Ska se till att jag skriver och berättar om träningarna också!
 
 
Så i sammanfattning är nog vecka 3 en lite hektisk men rolig vecka ändå. Helt ok hittills iallafall!
 


//Ida
 
 
 

Postat av: Wilma

Hihi gosig bild! ^^

2014-01-14 @ 20:34:46
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback